Чевли како скапоцени камења- Роџер Вивие со нова колекција инспирирана од 50-тите


Франција– Кога станува збор за неговите презентации на Модната недела во Париз, креативниот директор на Роџер Вивие, Жерардо Фелони, е маестрален раскажувач.

Во четвртокот во музејот на Латинска Америка, додека оркестарот ја свиреше темата „Белиот лотос“ долу, а оперските пејачи пееја за гостите горе, моделите кои станаа изведувачи во рингишпил покажаа проширена колекција на чевли и модни додатоци дизајнирани од Фелони, раскажувајќи ја целата визија на луксузниот бренд.


„Се обидов да направам вистинска силуета само со додатоци“, рече Фелони, кој се осврна на презентациите на модата од 1950-тите за да ја води својата визија оваа сезона и на еден од најпознатите стилови на Вивие – штиклата Choc, лансирана во 1959 година.Тој, исто така, беше инспириран од дизајните на Вивие кои ја менуваа играта за време на ерата на New Look и Belle du Jour.

„Роџер Вивие ги смени силуетите на жените најмалку два пати со додатоци, и тоа е почит на таквото чувство и наследство“, изјави Фелони за FN.

Фелони со гостинка на ревијата