Бијонсе на Супербоулот го најави новиот албум, не е поп, ниту хаус


Во елаборирана серија тизер-видеа, Бијонсе го објави долгоочекуваниот дел II од нејзиниот албум „Renaissance“ од 2022 година – и како што долго се шпекулира, се чини дека е кантри албум, кој треба да се појави на 29 март.

Во рекламата, ја гледаме Бијонсе како се движи низ песните на iPhone, а потоа на штандот за лимонада (се повикува на нејзиниот класичен албум од 2016 година со исто име), а потоа следи серија драми на нејзиното име: „Барби“, повикувајќи се на Барби, „БОТУС“, велејќи дека таа ќе биде првата жена претседател, а потоа првата жена што ја лансирала првата ракета за првата жена во вселената.

Конечно, таа вели: „Во ред, тие се подготвени – пуштете ја новата музика. На сите ви реков дека „ренесансата“ не е завршена“, заклучува таа.

Погледот на страницата на Бијонсе на Инстаграм го открива последното тизер видео, кое го вклучува насловот на албумот и датумот на издавање. Има и билборд и регистерска табличка на автомобилот на кои пишува „Texas Hold ‘Em“, што се однесува на играта покер именувана по родната држава на пејачот, а можеби и на наслов на песна.

Кратко време потоа, две песни се појавија на услугите за стриминг – прво на Tidal, интересно, бидејќи Бијонсе и Џеј Зи седат со главниот сопственик Џек Дорси на Супербоул – и тие навистина се на тема кантри. „Texas Hold’Em“ е речиси целосно акустични гитари, бас-тапан и вокал, со рефрен кој завршува: „Тоа е вистински буги во живо и вистински худаун во живо, не биди кучка, само однеси го на подот сега. ”

Втората песна се вика „16 вагони“ и е кантри-ескл на стиховите, но се трансформира во епски, оркестарски аранжман на рефрените. Во двете песни има придонеси од продуцентот ветеран Рафаел Саадиќ, најпознат по хитовите со Д’Анџело („Како се чувствува?“) и сестрата на Бијонсе, Соланж.

Фановите со нетрпение очекуваа нов проект од Бијонсе, која првично го издаде „Renaissance“ во 2022 година. Во тоа време, таа откри на нејзината веб-страница дека албумот ќе биде првиот од „проектот во три чина“. Се шират гласини дека таа снимила и денс и кантри песни за сетот, и не е јасно дали овие ќе бидат вклучени во „Ренесанса“ или како посебен албум. Првиот дел заврши во голема мера со денс и хаус музика, оддавајќи почит на црната квир заедница и клупската култура.

За разлика од претходните проекти каде што таа објави придружни долгометражни филмови и музички спотови, „Renaissance“ пристигна без визуелни елементи, значаен пресврт за Бијонсе. Но, таа ја долови магијата на нејзината светска турнеја која собори рекорди, која заработи 579 милиони долари, со киносалата на „Ренесанса: Филм од Бијонсе“ во ноември, служејќи како делумно документарен, делумно концертен филм кој ги носи гледачите зад сцената, на глобалното патување. Набргу по лондонската премиера на филмот, Бијонсе го објави синглот „Мојата куќа“, како повратен повик кон нејзините корени од Хјустон. (Варајати)