Баленсијага и Кање Вест се здружуваат за новата колекција на Yeezy Gap

Канје Вест, кој сега се вика Је потпиша 10-годишен договор за производство на облека за Gap во 2020 година под брендот Yeezy Gap


САД- Yeezy Gap добива помош од дизајнерот од високата мода кој стои зад маскираниот изглед на Мет Гала на Ким Кардашијан.

Брендот во петокот објави дека модната куќа Баленсијага ќе ги здружи силите со Канје Вест, кој неодамна го промени своето име во Је, за „ново креативно истражување во универзумот Yeezy Gap“. Колекцијата, позната како „Yeezy Gap engineered by Balenciaga“, ќе пристигне во 2022 година, објави брендот.

Соработката со Balenciaga ќе биде достапна „заедно со континуираните изданија на Yeezy Gap“, рече брендот.

„Остварена визија е да се работи со Гап и Демна, креативниот директор на Баленсијага, за да се направи неверојатен производ достапен за секого во секое време“, рече Је во интервју за Вог во петокот.

Је и Демна, кој неодамна побараа од печатот да го нарекуваат само со неговото име, веќе се блиски пријатели и соработници: Демна беше креативен директор зад поголемиот дел од промоцијата околу новиот албум  „Донда“ на Је во 2021 година и дизајнираше маица продадена на настанот, според Vogue.

Демна соработуваше и со наскоро бившата сопруга на Је, Ким Кардашијан Вест, која носеше црн костим дизајниран од Баленсијага кој и го покрива целото тело на Мет Гала во 2021 година.

Демна е креативен директор на Баленсијага од 2015 година. Модната куќа, во сопственост на конгломератот за луксузни стоки Керинг, минатиот јули ја покажа својата прва модна колекција од 1960-тите, а Је беше присутен облечен во – што друго – црна пуфер јакна од Yeezy Gap. 

Демна изјави за Vogue дека дизајнирањето колекција за Gap е „многу поинаков предизвик“.

„Отсекогаш сум го ценел утилитаризмот и пристапноста на Гап“, изјави тој за магазинот. „Јас споделувам некои од истите чувствителности во мојот креативен јазик. Овој проект ми овозможи да ги здружам силите [со Је] за да создадам утилитарна мода за сите.

Је потпиша 10-годишен договор со Gap во 2020 година со ветување дека ќе создаде машка, женска и детска облека под називот Yeezy Gap. Иако условите на договорот никогаш не беа обелоденети, Вест му рече на актерот и водител на подкаст Ник Кенон во 2020 година дека неговата нето вредност се зголемила речиси двојно, од 3,3 милијарди долари на 5 милијарди долари, откако потпишал со Гап.

Соработката се исплатеше и за Gap: дуксерот Yeezy Gap од 90 долари, лансиран во септември, најмногу се продаде во еден ден во историјата на Gap.com, соопшти компанијата во својата заработка во третиот квартал во ноември. Оттогаш, дуксерот и пуферската јакна Yeezy Gap се појавија на местата за препродажба двојно поскапи од нивните првични цени. (Бизнис Инсајдер)