Баленсијага го замени Гучи како најбаран бренд на Lyst


Англија-Најновиот индекс на Lyst покажа дека модните ревии и настани со ѕвезди како Мет Гала, Еми и ВМА направија големо влијание врз резултатите од пребарувањето на платформата.

Баленсијага се искачи за пет места, заменувајќи го Гучи на врвот на најжешките брендови во третото тримесечје од 2021 година. Пребарувањата во тој период скокнаа за 505 проценти, благодарение на враќањето на марката во високата мода, соработката во Фортнајт, соработката на Канје Вест на неговиот нов албум „ Донда “  како и масивното присуство на компанијата на црвениот килим на Мет Гала.

Изненадувачката соработка на Версаче и Фенди за „Fendace“ за време на Модната недела во Милано им помогна на двата бренда да се искачат по две места на ранг -листата, заземајќи ги осмото и деветтото место, соодветно.

Летните олимписки игри, Евро 2020 и УС Опен го зголемија присуството на брендови за спортска облека во рангирањето. Најк слета на шестото место, помеѓу Луј Витон и Ботега Венета во рангирањето. Пар Најк патики што ги носеше победничката на УС Опен, Ема Радукану, беше четвртиот најжешки женски производ. Пребарувањата за тениски чевли на Најк се зголемија за 86 проценти откако ја освои титулата.

Најжешкиот женски производ во кварталот беше рафија торбата на Прада, предмет што брендот им го подари на многу влијателни личности во текот на летото. На второ место беа пар сатенски чевли  на платформата Медуза Аевитас од Версаче, стил што го носеа Аријана Гранде, Бијонсе и Дуа Липа.

Втор квартал по ред, патиките  Yeezys  со Адидас беше најжешкиот машки производ. Потоа следеа очила за сонце Оукли, патики Прада Клаудбаст Тандер и торби на Телфар.