Американците го намалија интересот за вести – и на телевизиите и во весниците
Голем пад на гледаноста на емисиите во ударните термини на најголемите телевизии. Читателите поминуваат сѐ помалку време на дигиталните платформи на големите весници

Медиумите во САД Претседателските избори, пандемијата и расното пресметување беа приказни кои поттикнаа интензивен интерес и ангажман кај вестите во 2020 година во САД. Во голема мера, 2021 година претставуваше неизбежен мамурлак.
Различни метрики ја илустрираат сè помалата популарност на содржината на вести.
Кабелските информативни мрежи беа главната форма на вечерна забава за милиони Американци минатата година. Според компанијата „Нилсен“, во 2021 година гледаноста во ударните часови во неделата падна за 38% на CNN, 34% на Fox News Channel и 25% на MSNBC.
Падот беше помалку стрмен, но сепак значаен кај емитуваните телевизиски вечерни вести: 12% во „World News Tonight“ на ABC и „CBS Evening News;“ 14% во „Ноќните вести“ на NBC, соопшти „Нилсен“.
Ерата на Трамп забележа експлозивен раст на претплатниците за некои дигитални платформи на весниците, како што се „Њујорк тајмс“ и „Вашингтон пост“. Сепак, читателите не поминуваат толку многу време таму; Comscore рече дека бројот на единствени посетители на страницата на „Пост“ е намален за 44% во ноември во споредба со ноември 2020 година и е намален за 34% во „Тајмс“.
Додека насловот на 23 декември на насловната страница на „Лос Анџелес тајмс“ – „Колку уште можеме да поднесеме?“ — се однесува на Ковид-19, лесно може да се примени на апетитот за вести воопшто.
Во најголем дел, директорите на паметните вести знаеја дека врвовите во 2020 година не се одржливи.
„Тоа беше целосно предвидливо“, рече аналитичарот за медиуми Кен Доктор.
Можеби тоа беше најочигледно на кабелските информативни мрежи. Тие изградија модел на ударно време речиси целосно фокусиран на политичката борба за време на годините на Трамп, што им отежна да се свртат кон нешто поинакво, вели Том Розенстил, професор по новинарство на Универзитетот во Мериленд.
„Станувате, до одреден степен, заробеник на публиката што ја изградивте“, рече Розенстил.
Тие мрежи остануваат фокусирани на политиката и покрај тоа што интересот на гледачите опаѓа. Компанијата за следење на медиумите NewsWhip во 2020 прегледа 14 милиони политички написи на интернет и откри дека во просек имале 924 ангажмани или интеракции на социјалните медиуми. 13,5 милиони написи што NewsWhip ги проследи во 2021 година имаа во просек 321 ангажмани.
До одреден степен, овие медиуми се свртеа на друго место за можности за приходи, рече Доктор. Си-Ен-Ен се подготвува да дебитира со нова услуга за стриминг на почетокот на следната година, а неодамна го ловеше Крис Валас од Фокс њуз за да се приклучи во тој обид.
Фокс њуз, иако го удвојуваше конзервативниот коментар по заканите од страниците како Newsmax и OANN, ги упати фановите до својата услуга за стриминг Fox Nation. Веројатно, програмата на Фокс која најмногу го привлече вниманието во годината беше документарниот филм за бунтот на Капитол на 6 јануари од Такер Карлсон, кој тврдеше дека тоа е обид да се замолчат поддржувачите на Трамп.
Иако користењето на дигиталната страница на „Њујорк тајмс“ е намалено, компанијата помина 8 милиони претплати и е со темпо да расте понатаму. Доктор рече дека „Тајмс“ направил ефикасна работа за диверзификација надвор од политиката, особено со неговата услуга Wirecutter за препораки за потрошувачи.
Според „Волстрит журнал“, лидерите на Пост се мачеа како да се справат со зависноста на нивните читатели од политичките работи. Компанијата бара на меѓународно ниво можности за раст, рече Доктор, фокус што е на силата на нејзиниот нов извршен уредник, Сали Базби.
„Луѓето до одреден степен се фокусирани навнатре“, рече Розенстил. „Тие ги добиваат вестите што им се потребни, но тоа не е толку вест како пред една година“.
Особено за националните вести, Розенстил рече дека 2021 година можеби најдобро ќе биде запаметена како преодна година далеку од бесното темпо на вести од годините на Трамп.
Околу 100 до 120 локални весници се затворени во 2021 година, бројка што е во чекор со падот во последните две децении, рече Пенелопе Музе Абернати, професор на Универзитетот Нортвестерн.
Сепак, се очекува и локалните медиуми да имаат најмал број на укинувања на работни места во последните 14 години. Тоа доаѓа откако во 2020 година е забележан најголем број изгубени работни места во редакциите од 2008 година.
„Она што го гледаме оваа година е еден вид пресвртница во стожерот од печатен бизнис модел кој се намалува до дигитален модел што почнува да се обликува“, рече Тимоти Френклин, колега на Абернати во Нортвестерн.
Тој ги наведе „Бостон глоуб“ и „Минеаполс стар-трибјун“како два весници кои успеваат во транзицијата.
Локалните вести забележаа зголемување на дигиталните претплати бидејќи луѓето бараа информации во раните фази на пандемијата Ковид-19. Додека интересот за вестите за пандемијата е намален, Абернати рече дека верува дека медиумите се покажале добро во задржувањето на многу од тие нови претплатници. (АП)