„Алфабет“ разочара, објави помали приходи од очекуваните, најмногу потфрли „Јутјуб“


Акциите на „Алафабет“ (Alphabet), матичната компанија на „Гугл“ паднаа за околу 7 отсто во продолженото тргување во вторникот, откако компанијата објави послаби од очекуваните приходи и приходи во третиот квартал и соопшти дека тоа значително ќе го намали растот на работните места.

„Алафабет“ ги разочара аналитичарите со резултатите објавени денеска. Приходите на „Јутјуб“ (YouTube) паднаа, додека аналитичарите очекуваа раст од околу 3 отсто.

Вкупниот раст од 6 отсто го означи најслабиот период на експанзија од 2013 година, со исклучок на контракцијата за време на пандемијата.

Заработка по акција: 1,06 долари наспроти очекуваните 1,25 долари, според проценките на „Рефинитив“ (Refinitiv).

Приход: 69,09 милијарди долари наспроти очекуваните 70,58 милијарди долари, според проценките на „Рефинитив“.

Приходи од реклами на „Јутјуб“: 7,07 милијарди долари наспроти очекуваните 7,42 милијарди долари, според проценките на „Стритакаунт“ (StreetAccount).

Приходи од „Гугл клауд“ (Google Cloud): 6,9 милијарди долари наспроти очекуваните 6,69 милијарди долари, според проценките на „Стритакаунт“.

Растот на приходите се забави на 6 отсто од 41 отсто една година порано бидејќи компанијата се бори со континуиран пад на трошоците за онлајн рекламирање. Освен еден период на почетокот на пандемијата, ова е најслабиот период за раст од 2013 година.

Приходите од рекламите на „Јутјуб“ паднаа за околу 2 проценти на 7,07 милијарди долари од 7,21 милијарди долари пред една година. Аналитичарите очекуваа пораст од околу 3 отсто. „Алфабет“ објави вкупен приход од рекламирање од 54,48 милијарди долари во текот на кварталот, што е малку повеќе од претходната година.