Шок на модната сцена: Алесандро Микеле го напушти Гучи по 20 години


Алесандро Микеле се повлече од функцијата креативен директор на Гучи по речиси осум години на оваа функција, период во кој помогна да се оживее и трансформира богатството на италијанската етикета на висока мода.
Објавувајќи ја одлуката во средата, матичната компанија на луксузната куќа, Керинг, рече дека 49-годишниот дизајнер „играл фундаментална улога во создавањето на брендот она што е денес“.
Претседавачот и извршен директор на конгломератот, Франсоа-Анри Пино, додаде во изјавата: „Патот што Гучи и Алесандро го поминаа заедно во изминатите години е единствен и ќе остане како исклучителен момент во историјата на Гучи… Неговата страст, неговата имагинација, неговата генијалност и неговата култура го ставаат Гучи центар на сцената, каде што е неговото место“.


Откако му се придружи на Гучи како дизајнер на чанти, и без искуство во раководење со голема етикета, назначувањето на Микеле за креативен директор во 2015 година беше изненадување. 
Микеле  ја воведе ерата на шарени, максималистички дизајни, потенцирајќи ја ренесансната уметност преку модата и организирајќи елаборирани ревии на модните писти на историски места. Тој го прифати раскошното наследство на брендот кој минатата година ја прослави својата стогодишнина, дури и именуваше еден од неговите најпознати дизајни – чантата Дионис – по грчкиот бог на виното.

Неговите родово-флуидни колекции, исто така, сè повеќе ја заматуваат разликата помеѓу линиите на машка и женска облека на етикетата, додека разумните соработки со Adidas и The North Face помогнаа на етикетата да и се даде привлечност на масовниот пазар.
Именуван меѓу 100-те највлијателни луѓе на магазинот Тајм во 2017 година, Мишел им се додворуваше на познатите личности и ги назначи Хари Стајлс и Били Ајлиш за амбасадори на брендот.

На ѕвездената Мет Гала во мај оваа година, тој и актерот Џаред Лето се појавија заедно на црвениот тепих во соодветни одела на Гучи.

Приходите се зголемија за време на времето на Микеле на чело. Керинг поседува неколку други големи брендови, вклучувајќи ги Balenciaga, Bottega Veneta и Saint Laurent, но Gucci сега генерира повеќе од сите заедно, наводно минатата година заработила 9,7 милијарди евра (10,1 милијарди долари) за компанијата.
Микеле, која му се придружи на Гучи во 2002 година, изјави: „Постојат моменти кога патиштата се раздвојуваат поради различните перспективи што секој од нас може да ги има. Денес за мене завршува едно необично патување, кое трае повеќе од дваесет години, во компанија на која неуморно и ја посветив сета моја љубов и креативна страст.
„Во овој долг период Гучи беше мојот дом, моето посвоено семејство“, рече тој, додавајќи: „Заедно со нив посакував, сонував, замислував“.
Замената на Микеле допрва треба да биде претставена, а Керинг сугерира дека може да претстојат повеќе промени. Во соопштението за печатот на конгломератот се вели дека дизајнерската канцеларија на Гучи ќе го управува производството на брендот додека не се објави „нова креативна организација“.