Акциите на Нетфликс паднаа за 35 отсто откако загуби 200.000 претплатници

Компанијата очекува да изгуби уште 2 милиони во текот на следниот квартал бидејќи претплатниците ја преиспитаат посветеноста на услугите за стриминг


 

Акциите на Нетфликс изгубија повеќе од 35% од нивната вредност во Њујорк во средата, откако стриминг гигантот објави дека изгубил повеќе од 200.000 претплатници во првите три месеци од годината и рече дека  очекува да изгуби уште 2 милиони во текот на следната четвртина.

Остриот пад избриша 50 милијарди долари од вредноста на Нетфликс и доаѓа откако претплатниците ја преиспитуваат својата посветеност на услугите за стриминг кои нагло се зголемија за време на домашните месеци на најстрого заклучување во пандемијата. Нетфликс очекуваше дека ќе додаде 2,5 милиони клиенти во првиот квартал.

Голем број ривалски услуги, вклучувајќи ги Дизни, Ворнер брос Дискавери и Парамаунт, често со библиотеки со подлабоки содржини за црпење, исто така влегоа на пазарот. Акциите на Нетфликс, кои веќе беа намалени за 40% за годината, сега паднаа од 700 долари во ноември на 244 долари кога се отвори пазарот, што е пад што се приближува до две третини.

Компанијата неодамна ги зголеми цените на претплатите и покрај знаците дека растот на потрошувачите забавува, при што основниот месечен пакет сега ги чини американските клиенти 15,49 долари.

„Дефинитивно чувствуваме повисоки нивоа на пенетрација на пазарот … и зголемена конкуренција“, рече Тед Сарандос, ко-извршен директор.

Во однос на капитализацијата, Нетфликс сега вреди 1.009 милијарди долари, бројка што ќе го отежне неговото раководење со седиште во Лос Гатос, Калифорнија, да собере пари за финансирање на инвестицијата за производство на содржина од која зависи растот на претплатниците.

Спојот на негативните сили, од укинувањето на пандемијата, загубата на 700.000 претплатници во Русија, високата потрошувачка инфлација на многу водечки пазари, принудувајќи ги домаќинствата да ги преиспитаат своите буџети, ја погодија услугата на Нетфликс.

Илон Маск, извршниот директор на „Тесла“, кој моментално прави непријателска понуда за преземање на Твитер, тврди дека зад падот на акциите на Нетфликс стои „вирусот на разбудениот ум“ – а не конкуренцијата, мерките за лозинки или притисокот на инфлацијата. „Вирусот на буден ум го прави Нетфликс невидлив“, напиша Маск на Твитер.

Падот во средата доаѓа по период на спектакуларен раст на компанијата заедно со побарувачката на инвеститорите за акциите. (Гардијан)