93 земји во трката за Оскар за најдобар интернационален филм


САД– Филмови од 93 земји во светот се во трката за Оскар за за најдобар интернационален филм, што е рекорд, соопшти Академијата за филмски уметности и наука. Македонски претставник е документарецот „Медена земја“ на Љубо Стефанов и Тамара Котевска. Во оваа категорија, најмногу награди има освоено Италија-14, а најмногу номинации има Франција- 37.

92-то доделување на Оскари ќе се одржи на 9 февруари 2020 година, што е невообичаено рано и претставува најраниот датум во долгата историја на церемонијата. Веднаш по него, во 2021 година Оскарите ќе се доделуваат на 28 февруари, а наредната година церемонијата ќе се одржи на 27 февруари.

Со оглед на тоа што Олимписките игри се одржуваат за три години, организаторите на Оскари порачаа дека 94-тото издание ќе се одржи на 27 февруари 2022 година. Преместувањето на Оскарите за последните неколку дена од месец февруари би можело да премине во пракса и отсега натаму тие да се одржуваат ексклузивно во тој период. Сите церемонии ќе се одвиваат во недела.

Номинациите за 92-то издание на Оскари ќе бидат објавени на 3 јануари 2020 година, додека гласањето ќе заврши на 4 февруари истата година.

Во последните неколку години гледаноста на Оскарите постојано опаѓа, па Академијата реши да го „расчисти“ ТВ-распоредот на гледачите со тоа што ќе ја оддалечи церемонијата од традиционалниот Супербоул (кој се одржува во средината на февруари) и претстојната Олимпијада (која исто така е закажана за февруари).

Свеченоста ќе биде организирана во театарот „Долби“ во Холивуд, како и обично, а ќе биде пренесувана преку ABC во САД и во преку 225 земји ширум светот.

Ова е листата на филмовите кои се тркаат за Оскар за најдобар интернационален филм:

Albania, “The Delegation,” Bujar Alimani, director;

Algeria, “Papicha,” Mounia Meddour, director;

Argentina, “Heroic Losers,” Sebastián Borensztein, director;

Armenia, “Lengthy Night,” Edgar Baghdasaryan, director;

Australia, “Buoyancy,” Rodd Rathjen, director;

Austria, “Joy,” Sudabeh Mortezai, director;

Bangladesh, “Alpha,” Nasiruddin Yousuff, director;

Belarus, “Debut,” Anastasiya Miroshnichenko, director;

Belgium, “Our Mothers,” César Díaz, director;

Bolivia, “I Miss You,” Rodrigo Bellott, director;

Bosnia and Herzegovina, “The Son,” Ines Tanovic, director;

Brazil, “Invisible Life,” Karim Aïnouz, director;

Bulgaria, “Ága,” Milko Lazarov, director;

Cambodia, “In the Life of Music,” Caylee So, Sok Visal, directors;

Canada, “Antigone,” Sophie Deraspe, director;

Chile, “Spider,” Andrés Wood, director;

China, “Ne Zha,” Yu Yang, director;

Colombia, “Monos,” Alejandro Landes, director;

Costa Rica, “The Awakening of the Ants,” Antonella Sudasassi Furniss, director;

Croatia, “Mali,” Antonio Nuic, director;

Cuba, “A Translator,” Rodrigo Barriuso, Sebastián Barriuso, directors;

Czech Republic, “The Painted Bird,” Václav Marhoul, director;

Denmark, “Queen of Hearts,” May el-Toukhy, director;

Dominican Republic, “The Projectionist,” José María Cabral, director;

Ecuador, “The Longest Night,” Gabriela Calvache, director;

Egypt, “Poisonous Roses,” Ahmed Fawzi Saleh, director;

Estonia, “Truth and Justice,” Tanel Toom, director;

Ethiopia, “Running against the Wind,” Jan Philipp Weyl, director;

Finland, “Stupid Young Heart,” Selma Vilhunen, director;

France, “Les Misérables,” Ladj Ly, director;

Georgia, “Shindisi,” Dimitri Tsintsadze, director;

Germany, “System Crasher,” Nora Fingscheidt, director;

Ghana, “Azali,” Kwabena Gyansah, director;

Greece, “When Tomatoes Met Wagner,” Marianna Economou, director;

Honduras, “Blood, Passion, and Coffee,” Carlos Membreño, director;

Hong Kong, “The White Storm 2 Drug Lords,” Herman Yau, director;

Hungary, “Those Who Remained,” Barnabás Tóth, director;

Iceland, “A White, White Day,” Hlynur Pálmason, director;

India, “Gully Boy,” Zoya Akhtar, director;

Indonesia, “Memories of My Body,” Garin Nugroho, director;

Iran, “Finding Farideh,” Azadeh Moussavi, Kourosh Ataee, directors;

Ireland, “Gaza,” Garry Keane, Andrew McConnell, directors;

Israel, “Incitement,” Yaron Zilberman, director;

Italy, “The Traitor,” Marco Bellocchio, director;

Japan, “Weathering with You,” Makoto Shinkai, director;

Kazakhstan, “Kazakh Khanate. The Golden Throne,” Rustem Abdrashov, director;

Kenya, “Subira,” Ravneet Singh (Sippy) Chadha, director;

Kosovo, “Zana,” Antoneta Kastrati, director;

Kyrgyzstan, “Aurora,” Bekzat Pirmatov, director;

Latvia, “The Mover,” Davis Simanis, director;

Lebanon, “1982,” Oualid Mouaness, director;

Lithuania, “Bridges of Time,” Audrius Stonys, Kristine Briede, directors;

Luxembourg, “Tel Aviv on Fire,” Sameh Zoabi, director;

Malaysia, “M for Malaysia,” Dian Lee, Ineza Roussille, directors;

Mexico, “The Chambermaid,” Lila Avilés, director;

Mongolia, “The Steed,” Erdenebileg Ganbold, director;

Montenegro, “Neverending Past,” Andro Martinović, director;

Morocco, “Adam,” Maryam Touzani, director;

Nepal, “Bulbul,” Binod Paudel, director;

Netherlands, “Instinct,” Halina Reijn, director;

Nigeria, “Lionheart,” Genevieve Nnaji, director;

North Macedonia, “Honeyland,” Ljubo Stefanov, Tamara Kotevska, directors;

Norway, “Out Stealing Horses,” Hans Petter Moland, director;

Pakistan, “Laal Kabootar,” Kamal Khan, director;

Palestine, “It Must Be Heaven,” Elia Suleiman, director;

Panama, “Everybody Changes,” Arturo Montenegro, director;

Peru, “Retablo,” Alvaro Delgado Aparicio, director;

Philippines, “Verdict,” Raymund Ribay Gutierrez, director;

Poland, “Corpus Christi,” Jan Komasa, director;

Portugal, “The Domain,” Tiago Guedes, director;

Romania, “The Whistlers,” Corneliu Porumboiu, director;

Russia, “Beanpole,” Kantemir Balagov, director;

Saudi Arabia, “The Perfect Candidate,” Haifaa Al Mansour, director;

Senegal, “Atlantics,” Mati Diop, director;

Serbia, “King Petar the First,” Petar Ristovski, director;

Singapore, “A Land Imagined,” Yeo Siew Hua, director;

Slovakia, “Let There Be Light,” Marko Skop, director;

Slovenia, “History of Love,” Sonja Prosenc, director;

South Africa, “Knuckle City,” Jahmil X.T. Qubeka, director;

South Korea, “Parasite,” Bong Joon Ho, director;

Spain, “Pain and Glory,” Pedro Almodóvar, director;

Sweden, “And Then We Danced,” Levan Akin, director;

Switzerland, “Wolkenbruch’s Wondrous Journey into the Arms of a Shiksa,” Michael Steiner, director;

Taiwan, “Dear Ex,” Mag Hsu, Chih-Yen Hsu, directors;

Thailand, “Krasue: Inhuman Kiss,” Sitisiri Mongkolsiri, director;

Tunisia, “Dear Son,” Mohamed Ben Attia, director;

Turkey, “Commitment Asli,” Semih Kaplanoglu, director;

Ukraine, “Homeward,” Nariman Aliev, director;

United Kingdom, “The Boy Who Harnessed the Wind,” Chiwetel Ejiofor, director;

Uruguay, “The Moneychanger,” Federico Veiroj, director;

Uzbekistan, “Hot Bread,” Umid Khamdamov, director;

Venezuela, “Being Impossible,” Patricia Ortega, director;

Vietnam, “Furie,” Le Van Kiet, director.