Хуавеј втор производител на паметни телефони


Хуавеј консумер бизнис груп (Huawei Consumer Business Group) објави раст во првата половина од 2018-та година, со извоз на над 95 милиони производи. Според податоците на IDC, Хуавеј прерасна во втор најдобар производител на паметни телефони, со пазарен удел од 15,8 отсто.

“Изминатите шест месеци беа неверојатни за Хуавеј, обележани со силен раст на нашиот бизнис на сите пазари и производни линии. Нашиот успех се должи на нашата заложба за иновации, што е најважно за нашите клиенти. Напредувајќи се посилно, Хуавеј ќе остане фокусиран на континуирано подобрување на нашите понуди”, изјави Ричард Ју, извршен директор на компанијата.

Бројот на корисници на новиот смартфон HUAWEI Mate достигна глобални пратки од над 10 милиони единици. Малопродажниот бизнис порасна и сега Хуавеј работи со повеќе од 53.000 продавници и 3.500 Huawei Experience Stores на глобално ниво. Компанијата планира да ја зајакне својата малопродажна мрежа со додавање на уште 10.000 продавници за малопродажба и 700 Experience Stores низ светот пред крајот на 2018 година. Хуавеј беше именуван за број 25 на листата Global 500 2018 на брендот Finance, број 48 на листата на Топ 100 највредни глобални брендови на BrandZ и број 79 на Форбс – Највредните брендови. Хуавеј беше единствената кинеска компанија која успеа да обезбеди место на Forbes ‘2018 топ 100 листата.