Стратегија и менаџирање со ресурсите за подобар туризам

Стратегија, менаџмент со ресурси и инфраструктура се неопходни за развој на македонскиот туризам, порачаа денеска Стопанската комора на северозападна Македонија (СКСЗМ) и Стопанската комора за туризам на Македонија (СКТМ) по потпишувањето на Меморандумот за соработка.

Стопанствениците се согласни дека фокус треба да се стави на планинскиот, конференцискиот и бањскиот туризам кои, како што рекоа, стануваат се поатрактивни во светски рамки.

– Инфраструктурата е исклучително важна, без тоа нема не само развој на туризмот, туку и развој на економијата воопшто, нагласи претседателот на СКСЗМ Неби Хоџа.

Одговорајќи на новинарско прашање и Хоџа и неговиот колега од СКТМ Касам Шакири подвлекоа дека доцнењето во изградбата на автопатот Кичево – Охрид ќе се одрази врз стопанството, а дополнителните средства што за оваа намена ќе бидат одвоени, ќе значат плус удар за бизнисот.

Шакири се осврна и на резултатите во туризмот реализирани годинава, изразувајќи несогласување со останатите туристички работници кои, истакна, зборуваат за големи бројки. – Ме чуди зошто моите колеги велат дека е остварен голем резултат во туризмот кога во јули годинава се затворија некои капацитет. Македонија треба да менува многу за да има успешен туризам, потенцира претседателот на СКТМ.