Четири жртви на јахтата Мајк Линч починале од задушување


Палермо (Ројтерс) – Првичните прегледи на четворица од луѓето кои загинаа кога јахтата изнајмена од британскиот технолошки тајкун Мајк Линч потона кај Сицилија минатиот месец покажа дека тие починале од задушување бидејќи снемало кислород на погодениот брод, соопштија судски извори во четвртокот.

Линч, неговата ќерка Хана, готвачот на бродот и четворица гости загинаа кога Бајзиан, суперјахта со британско знаме од 56 метри (184 стапки), потона за време на силен и ненадеен временски настан во близина на пристаништето Портчело, во близина на Палермо, на 19 август. 

Првите резултати од обдукцијата на четири од жртвите – претседателот на Morgan Stanley International, Џонатан Блумер, неговата сопруга Џуди, адвокатот Крис Морвило и неговата сопруга Неда – сугерираат дека тие починале од задушување, бидејќи биле заробени на бродот.

Резултатите од форензичките се очекуваат во наредните недели, велат изворите.

Обдукцијата на готвачот Рекалдо Томас и Мајк Линч се очекуваше да биде спроведена во петок, а Хана Линч треба да следи во сабота.

Телата на загинатите, освен на готвачот, се пронајдени во кабините на левата страна на чамецот, каде што патниците можеби се обиделе да ги бараат преостанатите меурчиња од воздух, изјави минатиот месец шефот на противпожарната бригада на Палермо.

Џејмс Катфилд, капетанот на бродот и членовите на екипажот Тим ​​Паркер Итон и Метју Грифитс се ставени под истрага од италијанските власти за потенцијално убиство од небрежност и бродолом.

Испитувањето не значи вина и не значи дека ќе следуваат формални обвиненија.

Грифитс, кој бил на стража ноќта на катастрофата, им кажал на истражителите дека членовите на екипажот направиле се што можеле за да ги спасат оние на бродот „Бајезијан“, според коментарите што ги објави италијанската новинска агенција Анса минатата недела.

Потонувањето ги збуни поморските експерти, кои рекоа дека брод како Bayesian, изграден од Perini, производител на јахти од висока класа во сопственост на The Italian Sea Group, требало да ја издржи бурата и, во секој случај, не требало да потоне толку брзо како што се случи.